Vuonna 2006 perustettu Suomen suosituin lankakauppa Titityy uudistaa verkkosivunsa tänä syksynä. Erityisesti asiointikokemuksen sujuvoittamiseen suunnitellut uudistukset tulevat olemaan sekä visuaalisia että rakenteellisia. Lankakauppa Titityyn verkkosivuilla vierailee kymmeniä tuhansia kävijöitä kuukausittain. 2020-luvun alun kasvun myötä asiakaskunta on laajentunut ja monipuolistunut, ja uudistuksissa huomioidaan erityisesti kasvavan asiakaskunnan tarpeet. Titityyn ydinosaamista on ollut alusta asti syvä neulealan tuntemus, jota pyritään tuomaan paremmin esille uudistetussa kaupassa.
Visuaalinen raikastus ja tuotteiden löydettävyys
Verkkokaupan uudistuksessa keskitytään visuaalisen raikastamisen lisäksi tuotteiden löydettävyyteen. Uuteen verkkokauppaan saadaan myös ostamista helpottavia uusia ominaisuuksia, yhä selkeämpää rytmitystä ja visuaalisesti raikkaampaa ilmettä. Lankojen värivaihtoehtojen selailua ja katselua on parannettu.
Keräämme elokuun ajan palautetta uudesta kaupasta ja mahdollisista kehitystoiveista, minkä jälkeen viemme muutoksia käytäntöön syksyn aikana. Mikäli huomaat virheitä tai parannustarpeita, anna meille palautetta tästä.
Uuden verkkokaupan palaset loksahtelevat kohdilleen käyttökokemuksen myötä, ja arvostamme suuresti palautetta.
Lisätietoja uudistuksesta
Miten vanhoille kanta-asiakaskupongeille käy?
15.8.2024 mennessä ansaitut, voimassa olevat kantiskupongit ovat tallessa sekä asiakastililläsi Palkinnot -sivulla, jonne pääset kirjautumalla verkkokauppaan, että sähköpostissasi, jonne ne on toimitettu sitä mukaa, kun niitä on kertynyt. Vanhan etujärjestelmän etukupongit ovat voimassa vielä vuoden loppuun asti.
Mitä kantisetuja uudessa verkkokaupassa on?
Kanta-asiakkaana sinulle kertyvät nyt uudet asiakaspisteet, joita ansaitset samalla tavalla kuin aiemmin kaikista tuoteostoista (poislukien lahjakortit tai muut erikseen rajatut tuotteet). Erona vanhoihin kanta-asiakaskuponkeihin uudet asiakaspisteet pääsee käyttämään heti seuraavassa tilauksessa, kun pisteitä on ansainnut yli 1 euron edestä.
Uusia asiakaspisteitä on kertynyt jo mahdollisista ostoksistasi edellisen ansaitsemasi kanta-asiakaskupongin jälkeen. Ne tulevat näkyviin asiakastililläsi kun pisteitä on yli euron edestä.
Uusi kauppa ei toimi laitteellani
No voi ei - on varmaa että jotain bugeja on jäänyt vielä meidän taklattavaksi. Ota meihin yhteyttä ja kerro, mikä verkkokaupassa ei toimi. Meitä auttaa hurjasti, jos kerrot, millä laitteella ja selaimella käytät kauppaa.
Vanhat asiakastunnukseni eivät toimi kirjautuessa enkä saa uutta salasanaa
Voit halutessasi rekisteröityä uudelleen samalla sähköpostiosoitteella, jolloin saat uudet tunnukset. Jos tämä ei toimi tai haluat lisää apuja, ota meihin yhteyttä, niin korjaamme asian.
Ostamani neuleohjeet eivät löydy asiakastililtä
Tämä korjataan ihan lähipäivinä!