Asiakaspalauttaminen on kotimaisille asiakkaille ilmaista 30 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. 30 päivän palautusoikeus koskee fyysisiä tuotteita.
Asiakaspalautusoikeus ei koske juuri sinulle räätälöityjä erikoistilauksia eikä ennakkotilattavia tuotteita (kirjat, langat tai värit, joita muuten ei ole valikoimassa, suuret määrät tiettyä tuotetta), muuteltuja tuotteita, tuotepaketteja, digitaalista sisältöä kuten digitaalisia neuleohjeita (pdf), palveluita kuten tapahtumalippuja ja kursseja tai lankaklubeja.
Mikäli tuote, jonka haluat palauttaa on viallinen tai rikki, voit reklamoida meille sähköpostitse osoitteeseen info@titityy.fi. Vastaamme yleensä arkisin noin vuorokauden sisällä yhteydenotosta.
Ilmoita meille saapuvasta asiakaspalautuksesta sähköpostitse info@titityy.fi tai yhteydenottolomakkeella.
Pakkaa palautettavat tuotteet huolellisesti niiden alkuperäiseen postituspussiin/-pakettiin ja liitä mukaan tulostettu ja täytetty asiakaspalautuslomake tai alla olevat asiakaspalautustiedot selkeästi kirjoitettuna paperille.
Kirjoita paketin päälle ”Asiakaspalautus Titityy Oy” ja Matkahuollon palautustunnus 9515564 tai Postin palautustunnus 636868.
Vie paketti Postin tai Matkahuollon pisteeseen (Myös DHL paketit) ja kerro, että palautat paketin Titityylle. Postin palautustunnus: 6368686. Matkahuollon palautustunnus: 9515564.
Voit myös palauttaa paketin Postin pakettiautomaattiin: Tee Postin sivuilla ilmoitus palautuksesta. Voit käyttää sopimusnumeroa 636868 tai lähetystunnusta.
Pyydä palautuksestasi seurantatunnus ja kuitti, jotta voit seurata palautuksesi toimitusta Lankakauppa Titityylle. Kadonneita lähetyksiä ei hyvitetä ilman seurantatunnusta.
Hyvitämme rahat, kun pakettisi on vastaanotettu ja tuotteet tarkistettu. Otamme sinuun yhteyttä, kun palautuksesi on käsitelty.