Toimitusehdot

Verkkokaupan tuotteita myy Titityy Oy, y-tunnus 2520092-2 (ALV-numero FI25200922). Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 % tai 10 %. Toimituskulut eivät sisälly tuotteiden hintaan. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Tilaamisen yhteydessä sitoudut voimassa oleviin toimitusehtoihin, jotka koskevat kaikkia Titityyn verkkokaupasta toimitettuja tuotteita. Nämä ehdot ovat voimassa, ellemme sovi erikseen muita ehtoja kanssasi.

Tilauksen tekeminen

Tilausten tekeminen verkkokaupan kautta on helpoin ja nopein tapa! Pakkaamme ja lähetämme verkkokauppatilauksia maanantaista perjantaihin, ja paketteja lähtee kuljetukseen joka arkipäivä n. klo 14.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Voit halutessasi rekisteröityä Titityyn verkkokauppaan, jolloin pääset helposti katsomaan tilaustietojasi, seuraamaan tilausten kulkua ja palauttamaan tuotteita. Ilmoitathan aina puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi, jotta voimme lähettää sinulle tilausvahvistuksen ja toimitusilmoituksen seurantakoodeineen. Saapumisilmoituksen saat tekstiviestitse tai sähköpostitse. Asiakkaana vastaat, että tietosi ovat oikein ja ajantasaiset.

Jokainen tilaus lähetetään yhtenä lähetyksenä. Jos tilaus sisältää ennakkotilaustuotteita, tilaus odottaa kokonaisuudessaan lähettämistä, kunnes kaikki tilatut tuotteet ovat varastossa.

Voit tehdä tilauksen myös sähköpostitse (info@titityy.fi). Sähköpostitse ainoa maksutapa on ennakkolasku (laskutuslisä 5 €), ja tuotteet toimitetaan, kun lasku on maksettu ja maksu näkyy tilillämme (ks. tarkemmat maksuehdot Ennakkolasku-maksutavan kohdalta).

Tilaa kerralla tarpeeksi lankaa neuletyötäsi varten. Pyrimme aina pakkaamaan langat samasta värjäyserästä. Olemme tarvittaessa yhteydessä sähköpostiste eri eriä koskevissa asioissa.


Maksutavat

Voit maksaa tilauksesi helposti useilla eri maksutavoilla heti tilatessasi tai laskulla/osamaksulla, jolloin maksat vasta saatuasi tuotteet. Valitset maksutavan tilauslomakkeella, ja tilauksen vahvistamisen jälkeen siirryt maksamaan tilauksen.

PayPal


Voit maksaa tilauksesi helposti Paypalin kautta Paypal-tilillä tai maksukorteilla (ei vaadi Paypal-tiliä). PayPal-tilin avaaminen on helppoa ja ilmaista. Voidaksesi avata PayPal-tilin, tarvitset toimivan sähköpostiosoitteen sekä maksukortin tai pankkitilin. Siirry PayPalin sivuille ja klikkaa ”Sign Up” avataksesi tilin. PayPal tukee kaikkia yleisimpiä maksukortteja, myös Visa Electronia. Jos lisäät PayPaliin maksukorttisi, sinun ei tarvitse siirtää PayPaliin rahaa. PayPalia voi käyttää myös nettilompakkona, eli voit säilyttää siellä rahaa ja käyttää saldosta aina tarvittaessa.

Paytrail

Paytrail

Paytrailin kautta voit maksaa verkkopankeilla, maksukorteilla tai laskulla. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (y-tunnus 2122839-7) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail on osa Nets-perhettä, Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ei voi nähdä tietojasi. Paytrail kerää maksutapahtuman yhteydessä IP-osoitteen, maksutavan sekä maksuajankohdan. Lisää Paytrailin tietosuojaselosteesta voit lukea tästä.

Paytrail Oyj
y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet
Voit maksaa Titityyllä seuraavien pankkien kautta: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, POP Pankki, Säästöpankki, Oma Säästöpankki.

Korttimaksut

Korttimaksuvaihtoehdot: Visa (Nets), Mastercard (Nets), American Express (Nets)

Lasku ja tililuotto

Huom! Laskuttaja on luotonantaja. Älä maksa ostostasi suoraan Titityyn tilille.

Walley (Collector)

Lasku ja tililuotto antavat sinulle lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen. Niitä käyttämällä voit odotella tilauksesi saapumista rauhassa ennen sen maksamista. Maksun voit tehdä joko kerralla laskulla tai pienemmissä osissa tililuotolla, jolloin voit suorittaa kuukausittain sinulle parhaiten sopivan summan ja jakaa maksun enintään 36 kuukauden ajalle.

Laskulla ilmaista maksuaikaa – turvallista ja helppoa asiointia

Collector lähettää laskut asiakkaille aina tilausta seuraavana pankkipäivänä. Laskulla on kiinteä 45 päivän koroton maksuaika.  Maksuaika mahdollistaa sen, että ehdit tarkistaa ostoksesi ja tarvittaessa palauttaa sen ennen laskun erääntymistä, poislukien ennakkotilaustuotteita sisältävät tilaukset.

Maksuaikaa hyödyntääksesi tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 18 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan Bisnode Finland Oy:n rekisteristä.

Maksutapaa voidaan käyttää jopa 5 000 € ostoksiin.

Kun olet saanut myönteisen luottopäätöksen sekä vahvistanut ostotapahtuman, saat laskun ostoksestasi sähköpostiisi. Jos haluat maksaa laskun pienemmissä osissa ja sinulle paremmin sopivalla maksuajalla (1-36 kk), sinun tulee tehdä jatkuvaa luottoa koskeva luottosopimus Collector Bankin kanssa kirjautumalla Omille Sivuille osoitteessa oma.collector.fi. Luottosopimuksen allekirjoittamisen yhteydessä sinulle myönnetään luottoraja, joka on käytettävissä myöhempiin ostoksiin luottoehtojen mukaisesti.

Kun sinulla on voimassa oleva luottosopimus, sinun tulee maksaa eräpäivään mennessä vain saamallasi laskulla mainittu vähimmäissumma mutta voit halutessasi suorittaa myös tätä suuremman summan. Sen jälkeen sinulle lähetetään kuukausittain sähköpostitse tililasku, kunnes luotto on kokonaan maksettu. Voit aina halutessasi lyhentää luottoasi myös tililaskulla mainittua vähimmäissummaa suuremmissa osissa.

Luottokustannukset ja luottoesimerkki: Titityyn verkkokaupassa sovelletaan kampanjaehtoja, joiden mukaisesti tililuoton korko on 19,2 % nimellisenä vuosikorkona ilmaistuna ja kuukausimaksu on 3,80 € kuukaudessa. Jos myönnetty luottoraja on 1 000 € ja se on kokonaisuudessaan käytetty Titityyn verkkokaupasta tehtyihin ostoksiin sekä luotto maksetaan takaisin 36 kuukauden aikana, sovellettavilla kampanjaehdoilla todellinen vuosikorko on 28,5 %, luottokustannusten yhteismäärä 402 €, maksettava kokonaismäärä 1 402 € ja maksuerien lukumäärä 36 kpl. Viivästyneistä maksuista veloitetaan lainmukaiset muistutusmaksut ja perintäkulut sekä korkoa viivästyneeltä ajalta.

Luottoehdot

Laskun ja luoton myöntäjä on Collector Bank AB, Lilla Bommens Torg 11, Box 11914, SE-404 39. Lisätietoja www.collector.fi

Saat täydelliset ehdot ja tiedot Collector Laskusta ja Tililuotosta seuraavista linkeistä:

Tarkempi palvelukuvaus: https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/

Yleiset lasku- ja tililuottoehdot: https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_All_FI.pdf

Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot: collector.se


Jousto lasku ja osamaksu

Jousto lasku ja osamaksu Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa.

Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Joustolla ostaminen on turvallista. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teet vahvan sähköisen tunnistautumisen. Palaavana asiakkaana voit tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän kertakäyttöisen koodin avulla. Jokaisen ostoksen yhteydessä teemme reaaliaikaisen ja automatisoidun luottopäätöksen. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lasku toimitetaan sähköpostitse.

Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Jousto –verkkokaupan mukavin maksutapa!


OP Lasku

OP Lasku on joustava, luotettava ja turvallinen maksutapa. Kaikkien pankkien asiakkaille sopiva OP Lasku mahdollistaa maksamisen laskulla tai erissä.


OP Lasku pähkinänkuoressa

Sopii enintään 5000 euron arvoisten verkkokauppaostosten rahoittamiseen.

OP Lasku on tarkoitettu kaikkien pankkien asiakkaille, voit siis käyttää OP Laskua vaikket oliskaan OP:n asiakas.

Tarjoaa 45 päivää korotonta maksuaikaa sekä mahdollisuuden erämaksuun. 

Palvelu on turvallinen ja kohtuullinen: se ei sisällä piilokuluja.


OP Laskun kustannukset

Laskun käytöstä veloitetaan tilinhoitomaksu 2,95 €, joka koskee myös erämaksujen laskuja. Jos saat useamman laskun samassa kuussa, maksat vain yhden tilinhoitomaksun.

Erissä maksettaessa vuosikorko on 19,95 %*
* OP Lasku on jatkuvakäyttöinen luotto, jonka todellinen vuosikorko 1000 euron luotolle on 26,8 %, kun luoton korko on kiinteä 19,95 % ja tilinhoitomaksu 2,95 euroa kuukaudessa. Arvioitu luoton kokonaiskustannus on 1396,69 euroa. Laskelma on tehty olettaen, että luotto on nostettu kokonaan, luoton korko sekä maksut ja palkkiot pysyvät samana koko luottoajan ja luotto maksetaan takaisin 27,78 euron minimilyhennysmaksuerinä kuukauden välein, jolloin luottoaika on 36 kk. Luoton myöntää OP Yrityspankki Oyj, Gebhardinaukio 1, 00510 Helsinki.


Miten käytän OP Laskua?

Kun haluat maksaa OP Laskulla, voit valita sen maksutavaksi verkkokaupan kassalla. Luottopäätös tulee heti, ja voit päättää myöhemmin, maksatko summan kokonaan vai erissä.


Hyvä tietää OP Laskusta

Maksutavan käyttö edellyttää yli 20 vuoden ikää, maksukykyä sekä suomalaisen pankin verkkopalvelutunnuksia.

Luottopäätös perustuu maksukykyä koskevaan kokonaisarvioon. Sen vuoksi käyttöönoton yhteydessä kysytään tulot ja velanhoitomenot sekä tarkastetaan luottotiedot.


OP Lasku tarjoaa 45 päivää korotonta maksuaikaa sekä mahdollisuuden maksaa erissä. Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 €, ja erissä maksaessa vuosikorko on 19,95 %. Jos maksat laskusta minimierän, se siirtyy automaattisesti erämaksuun.

OP Lasku auttaa pysymään kärryillä tilanteestasi: laskut lähetetään sähköpostitse, muistutukset tekstiviestitse. Käytössä on myös verkkopalvelu.


OP Laskun usein kysytyt kysymykset löytyvät tästä linkistä.


Palautusten käsittely

Kun palautat ostoksesi kauppiaan antamien ohjeiden mukaisesti, kirjautuu kauppiaan tekemä hyvitys automaattisesti ostoksellesi. Mikäli palautat vain osan tuotteista, voit vähentää palautuksen euromäärän jo saamasi laskun loppusummasta. Erämaksun osalta palautuksesi suuruinen summa vähennetään luoton kokonaissummasta ja saat palautuksesta tiedon seuraavalla laskulla.
 
Mikäli olet jo ehtinyt maksaa laskun ennen palautusta, olethan yhteydessä sähköpostitse OP Laskun asiakaspalveluun: oplasku@op.fi.

Palautusten käsittely

Kun palautat ostoksesi kauppiaan antamien ohjeiden mukaisesti, kirjautuu kauppiaan tekemä hyvitys automaattisesti ostoksellesi. Mikäli palautat vain osan tuotteista, voit vähentää palautuksen euromäärän jo saamasi laskun loppusummasta. Erämaksun osalta palautuksesi suuruinen summa vähennetään luoton kokonaissummasta ja saat palautuksesta tiedon seuraavalla laskulla.
 
Mikäli olet jo ehtinyt maksaa laskun ennen palautusta, olethan yhteydessä sähköpostitse OP Laskun asiakaspalveluun: oplasku@op.fi.
 

OP Laskun asiakaspalvelu

Laskuun ja ostoksen maksamiseen liittyvissä asioissa saat apua OP Laskun asiakaspalvelusta:

oplasku@op.fi 

p. 010 252 5811


Lahjakortit/Alennuskoodit

Voit ostaa lahjakortteja TitiTyyn lankapuotiin liikkeestämme tai verkkokaupasta. Lahjakortit käytetään ostoskorissa.

Ennakkolasku

Laskutusmaksu 5 €
Jos edellä mainitut maksutavat eivät käy, ja haluat maksaa tilauksesi tilisiirrolla, tee tällöin tilaus sähköpostitse (tai puhelimitse, mutta suosittelemme sähköpostia, jotta tilauksestasi jää selvä merkki järjestelmäämme). Lähetämme ennakkolaskun sinulle sähköpostitse tai tarvittaessa postitse. Laskuun lisätään laskutuslisä 5 €. Varaamme tuotteita 14 vrk laskutuspäivästä. Tuotteet toimitetaan, kun maksu näkyy tilillämme. Huomioithan, että tarkistamme tilisiirrolla tulleita maksuja vain muutaman kerran viikossa, joten toimitusaika voi tästä johtuen olla pidempi. Jos haluat tuotteet pikaisesti, suosittelemme tekemään ja maksamaan tilauksen verkkokaupan kautta!

Maksu myymälässä

Voit maksaa verkkokauppatilauksen samalla, kun noudat sen myymälästä myymälän maksutavoilla (käteinen, pankki- ja luottokortit sekä ApplePay).  Maksamattomia tilauksia säilytetään 5 arkipäivää tilauksen tekohetkestä. Tämä jälkeen tilaus raukeaa ja tuote palautuu verkkokaupan saldoille.

Toimitus

Käsittelemme tilaukset 1-3 arkipäivässä, ja toimitukseen Suomessa menee 1-3 arkipäivää. Kiireellisinä verkkokaupan aikoina kuten jouluna tilausten käsittely ja toimitusaika saattavat pitkittyä.

Jokainen tilaus lähetetään yhtenä lähetyksenä. Jos tilaus sisältää ennakkotilaustuotteita, tilaus odottaa kokonaisuudessaan lähettämistä, kunnes kaikki tilatut tuotteet ovat varastossa.


ToimitustapaAlle 80 € tilausYli 80 € tilaus
Toimitus Matkahuollon noutopisteisiin4,90 €0 €
Toimitus Postin noutopisteisiin5,90 €0 €
DHL Ovelta ovelle -toimitus9,99 €9,99 €
Matkahuolto Kotijakelu9,99 €
9,99 €

Pikkupaketti / 2. lk kirje (alle 3 cm)

Nouto Titityyn myymälästä

5,90 €

0 €

0 €

0 €

Toimitus Matkahuollon noutopisteisiin (Matkahuolto Lähi-paketti)
Tilauksesi toimitetaan osoitettasi lähimpään tai valitsemaasi Matkahuoltoon, Matkahuolto-asiamiespisteeseen tai Matkahuollon Pakettipisteeseen (K-Marketit, R-kioskit, Tokmannit ja monet muut yritykset). Matkahuollon toimitusaika-arvio on 1-2 arkipäivää siitä, kun Matkahuolto rekisteröi paketin kuljetettavaksi. Saat tekstiviestin tai sähköpostin heti, kun tilaus on noudettavissa. Pakettia säilytetään noutopisteessä 7 vrk sen saapumisesta. Voit seurata paketin kulkua lähetystunnuksella osoitteessa matkahuolto.fi. Jos Matkahuolto ei voi toimittaa valitsemaasi noutopisteeseen Matkahuolto ohjaa sen lähimpään toiseen noutopisteeseen.

Huomaa, että valitsemasi noutopisteen postinumero voi poiketa omastasi, tai toimipisteesi ja alueesi postinumerosta - kyseessä ei siis ole virhe! 

Toimitus Postin noutopisteisiin (Postipaketti)

Kotimaan postipaketit toimitetaan haluamaasi Postin pakettiautomaattiin tai toimipisteeseen.  Postin toimitusaika-arvio on 1-2 arkipäivää siitä, kun Posti rekisteröi paketin kuljetettavaksi. Paketeille saat seurantatunnuksen sähköpostitse, ja tilauksen saapumisesta noutopisteeseen ilmoitetaan ensisijaisesti OmaPosti-sovelluksen kautta sekä sähköpostitse. Ellei OmaPosti-sovellus ole käytössä saat saapumisilmoituksen tekstiviestitse. Pakettia säilytetään noutopisteessä 7 vrk sen saapumisesta. Jos Posti ei voi toimittaa valitsemaasi noutopisteeseen Posti ohjaa sen lähimpään toiseen noutopisteeseen.

Huomaa, että valitsemasi noutopisteen postinumero voi poiketa omastasi, tai toimipisteesi ja alueesi postinumerosta - kyseessä ei siis ole virhe!

Matkahuolto Kotijakelu

Voit tilata lähetyksen suoraan kotiovellesi. Lähetys on perillä lähes poikkeuksetta seuraavana työpäivänä lähetyspäivästä.

Postin kotiinkuljetus

Voit tilata lähetyksen suoraan kotiovellesi. Lähetys on perillä lähes poikkeuksetta seuraavana työpäivänä lähetyspäivästä.

Posti Pikkupaketti

Osalle tuotteista on mahdollista valita postin Pikkupaketti-toimitustapa. Pikkupaketti toimitetaan 2-3 arkipäivässä postiluukkuun/postilaatikkoon tai jos lähetys ei mahdu sinne, se toimitetaan lähipostiisi. Verkkokauppa tarjoaa tätä toimitustapaa vain, jos se on tuotteille mahdollinen. Paketin paksuuden on oltava alle 3 cm pakkaamisen jälkeen, joten siksi esim. langat eivät mahdu pikkupakettiin.

DHL Express Domestic (Ovelta ovelle -toimitus) 

Voit tilata Ovelta ovelle -lähetyksen kotiin tai vaikka työpaikallesi, tai valita toimituspaikaksi yhden DHL:n monista noutopisteistä. On Demand -palvelulla ohjaat paketin haluamaasi noutopaikkaan, ja lähetys on perillä lähes poikkeuksetta seuraavana työpäivänä lähetyspäivästä.

2. lk kirjetoimitus (huom! toimitusaika alk. 4 arkipäivää)

Osalle tuotteista on mahdollista valita 2. lk kirjetoimitus. Verkkokauppa tarjoaa kirjetoimitustapaa vain, jos se on mahdollinen. Paketin paksuuden on oltava alle 3 cm pakkaamisen jälkeen, joten siksi esim. langat eivät mahdu kirjeeseen.

2. lk kirjeiden arvioitu toimitusaika on yleensä 4 jakelupäivää siitä päivästä, kun kirje on luovutettu postin kuljetukseen. HUOM! Alueesi postin lajittelupaikasta ja jakelupäivistä johtuen toimitusaika voi olla arviotamme pidempi. Valitse pakettitoimitus, kun haluat tilauksen nopeasti perille.

Kirjeitä ei voi seurata lähetystunnuksella, vaan ne toimitetaan suoraan postilaatikkoon tai noudettavaksi lähipostistasi.

Nouto Titityyn myymälästä
0€
Tilaa tuotteet verkkokaupasta ja nouda ne myymälästämme Jyväskylästä. Tilauksen voi noutaa saatuasi sähköpostitse ilmoituksen, että tilaus on noudettavissa. 
Lue toimintaohje ja noutoajat täältä!


Teemme parhaamme, että tilauksesi lähtee pian kuljetukseen!

Me Titityyllä teemme kaikkemme, että tilauksesi käsitellään ja lähetetään mahdollisimman pian. Lähtövalmiit paketit noudetaan meiltä arkipäivisin n. klo 14, ja jos saat toimitusilmoituksen meiltä ennen sitä, pakettisi mitä todennäköisimmin ehtii tuon päivän kuljetukseen. Tilaukset ovat perillä toimitustavasta riippuen tavallisesti 1-3 arkipäivän kuluttua lähetyspäivästä, paketit usein jo toimitusta seuraavana päivänä! 

Viikonlopun jäljiltä saattaa tilauksissa olla hiukan ruuhkaa, ja käsittelemme viikonlopun tilaukset tilausjärjestyksessä.

Titityy ei vastaa mahdollisista kuljetusliikkeestä johtuvista viivästyksistä paketin toimituksessa. Huomioithan, että esim. noutopisteiden ruuhkautumisen takia kuljetusliike saattaa muuttaa paketin noutopistettä.

Matkahuolton koronatiedotteet: 

https://www.matkahuolto.fi/news/peruuntuuko-matka-huolettaako-paketin-kulku-nain-olemme-varautuneet

Postin koronatiedotteet: 

https://posti.fi/korona

https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/korona-kysymyksia-ja-vastauksia

https://www.posti.fi/business-news/tiedotteet/2020/20200401_posti_varautunut_koronan_leviamiseen.html

Lisätietokenttään kirjoitettamasi viesti käsitellään erikseen, joten lisätiedollisen tilauksen käsittelyaika on tavallista pidempi.

Kun tilauksesta puuttuu jotain, olemme sinuun yhteyksissä pääasiassa sähköpostitse. Rekisteröitynä asiakkaana näet tilauksen statuksen verkkokaupassa.

Joskus tilaamaasi lankaa ei ole saatavilla koko määrää samasta värierästä. Merkitsemme tiedon eri värjäyserästä tilauksen mukana tulevaan pakkauslistaan. Jos ero erien välillä on iso, pyrimme ilmoittamaan tästä ennen tilauksen toimittamista. Älä huoli, vaikka tilauksessasi on eri värjäyseriä - voit raidoittaa erän vaihtokohtaa 1-2 krs välein mahdollisen värieron häivyttämiseksi tai käyttää eri erän langat vaikka hihansuihin. Jos sinulla on värierätoive voit ilmoittaa siitä tilauksen lisätietokentässä tilausta tehdessäsi. Huomaa kuitenkin, että tämä lisää tilauksen käsittelyaikaa.

Tuotteet pakataan mahdollisimman tiiviisti ekologisista syistä.
Vältä leikkaamasta paketteja auki saksilla etteivät pakkauksessa olevat tuotteet vahingoitu! Puiset puikot toimitetaan pahvikuorissa, tai tilauksen sisältäessä muita tuotteita pakattuna pahvia vasten.

Unohtuiko tilauksestasi jotain tai haluatko tehdä lisätilauksen?

Voimme yhdistellä useampia tilauksia, jos aiempaa tilaustasi ei ole vielä postitettu. Jos olet saanut tilauksestasi toimitusvahvistuksen samaan tilaukseen ei voi enää lisätä tuotteita. Kun varsinainen tilaus ja lisätilaus on toimitettu saat lisätilauksesta automaattisen noutoviestin mutta voit jättää sen huomiotta. Huomaa, että mikäli tilauksessasi on lisätietoja, tilauksen käsittelyaika pitenee.

Noutamatta jätetyn tilauksen uudelleenlähetys

Posti ja Matkahuolto säilyttävät lähetyksiä yleensä viikon. Jos pakettisi palautuu meille noutamatta, ja haluat sille uuden postituksen, veloitamme siitä uudet, täysimääräiset postikulut sekä 0,1 euron lisämaksun.

Ennakkotilaukset

Jokainen tilaus lähetetään yhtenä lähetyksenä. Jos tilaus sisältää ennakkotilaustuotteita, tilaus odottaa kokonaisuudessaan lähettämistä, kunnes kaikki tilatut tuotteet ovat varastossa.

Palautus

Titityyltä tilatuilla tuotteilla on 30 päivän palautusoikeus tilauksen noutohetkestä. Kauppa on peruttava kirjallisesti eli tee palautusilmoitus sähköpostitse info@titityy.fi

Palauttaminen on ilmaista, kun palautus tehdään palautusehtojemme mukaisesti. Voit tehdä yhden palautuksen tilausta kohti: Voit palauttaa osan tuotteista tai kaikki tuotteet. Tuotteet tulee palauttaa samalla toimitustavalla, jota käytit tilaamiseen (Matkahuolto tai Posti). DHL-toimitustavalla tilatut tuotteet palautetaan Matkahuollon ohjeiden mukaan. Titityy ei vastaanota postiennakolla tehtyjä palautuksia. Asiakas vastaa näiden ehtojen vastaisesti tehdyn palautuksen aiheuttamista toimitus- ja käsittelykuluista. 

Lataa tästä asiakaspalautuslomake, josta löydät palautusohjeet.

Kun palautat tuotteita, tarkistamme mahdolliset alennukset ja edut, kuten paljousalennukset ja toimituskuluedut. Huomioithan, että ilmaisen toimituksen raja on yleensä 80 € ja kampanja-aikoina mahdollisesti matalampi. Jos tilauksesi arvo jää palautuksen jälkeen alle ilmaisen toimituksen rajan, tilaukselle lisätään toimituskulu toimitustapasi mukaan. Myös jos palautat osan tuotteista, hyvitämme vain palautettavien tuotteiden hinnan.

Palautuksen hyvityksen hoidamme Paytrailin tai Paypalin kautta maksutavan mukaisesti, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Pyydämme säilyttämään kaikki asiakaspalautukseen liittyvät asiakirjat huolellisesti, kunnes olet saanut meiltä tiedon palautuksen vastaanottamisesta.

Palauta vain avaamattomia, kokeilemattomia ja ehjiä tuotteita. Maksuton palautusoikeus koskee vain myyntikelpoisia, ehjänä perille saapuneita palautettavia tuotteita. Langoissa vyötteiden tulee olla paikoillaan ja vyyhtien/kerien ehjiä, muissa tarvikkeissa pakkauksen on oltava myyntikunnosssa. Tilauksen pakkausmateriaali, esim. kuplamuovi tai pakkauspaperi ei ole edellä mainittu pakkaus. Jos palautettua tuotetta on vastoin asiakkaan huolenpitovelvollisuutta käytetty, Titityyllä on oikeus periä tuotteen arvonalennus aina täyteen hintaan asti sekä lisäksi palautuskulut.

Palautusoikeus ei koske juuri sinulle räätälöityjä erikoistilauksia eikä ennakkotilauksia (langat tai värit, joita muuten ei ole valikoimassa, suuret määrät tiettyä tuotetta), asiakkaan pyynnöstä valmiiksi kerittyjä lankoja, tuotepaketteja, sähköisiä neuleohjeita (pdf), kursseja eikä lankaklubeja. 


Palautus Postiin

Jos olet tilannut tuotteet postitse, voit palauttaa ne posteihin tai siihen automaattiin, josta noudit paketin (käytä tällöin koodia, jonka sait ennen noutoa tekstiviestitse).


Palautus Matkahuoltoon

Jos olet tilannut tuotteet Matkahuollon kautta, voit palauttaa ne Matkahuollon asiointipisteisiin. Jos haluat palauttaa Matkahuollon automaattiin, josta noudit paketin, sinun tulee olla yhteydessä meihin, jotta voimme lähettää sinulle asiakaspalautusosoitekortin, joka täytyy tulosta paketin päälle.


Tuotteiden vaihtaminen
Tuotteilla ei ole vaihto-oikeutta, mutta voit palauttaa tilauksesi tuotteita em. palautusehtojen mukaisesti 30 pv sisällä ja tilata uudet tuotteet tilalle verkkokaupasta normaalisti.


Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus

Toimipaikasta palautuva, asiakkaan noutamatta jättämä paketti, josta ei ole tehty palautusilmoitusta ei ole palautus. Noutamattomista paketeista aiheutuu meille huomattavia kuluja. Lain nojalla (1211/2013) pidätämme oikeuden vähentää palautuskustannukset asiakkaalle hyvitettävästä summasta.


Titityyllä on oman harkintansa mukaan oikeus evätä asiakkaalta ilmainen toimitus ja palautus, peruuttaa asiakkaan tekemä tilaus tai tarvittaessa sulkea asiakastili ilman eri ilmoitusta toistaiseksi tai kokonaan. Yleisin syy lähetys-ja palautuskustannuksien perintään on asiakastilin huomattavan suuri asiakaspalautuksien määrä.


Virheelliset osoitetiedot tai väärä puhelinnumero

Asiakkaan tilauksensa yhteydessä antamien virheellisten osoitetietojen tai virheellisen puhelinnumeron vuoksi palautuneet lähetykset eivät oikeuta maksuttomaan palauttamiseen. Tarkasta huolellisesti tilauksen yhteydessä antamasi tiedot jotta tilaus saapuu perille; osoitetiedot ja etenkin pakettiautomaattilähetyksien osalta antamasi puhelinnumero. Kirjoitusvirhe on virhe, mikäli se aiheuttaa lähetyksen palautumisen lähettäjälle.


Kaikki tuotteet ovat saatavilla verkkokaupasta. Näet tuotteiden saatavuustiedot ja varastossa olevan määrän verkkokaupan tuotteesta. Mikäli kuitenkin jostain syystä tuotetta ei ole tarjoamme sinulle puuttuvan tuotteen tilalle korvaavia, samanhintaisia tuotteita tai hyvitämme rahat sinulle. Jos emme tavoita sinua yhteydenotosta huolimatta, lähetämme tilauksesi ilman puuttuvia tuotteita. Teemme kaikkemme, jotta ostokokemuksesi on mukava – saamme myös itse hyvän mielen jokaisesta lähetetystä tilauksesta ja tyytyväisestä asiakkaasta!

Tuotekuvaukset ja -kuvat ovat meille todella tärkeitä. Olemme valinneet lankojen kuvat niin, että ne kuvaavat lankaa ja sen väriä mahdollisimman tarkasti. Värit ja niiden sävyt saattavat vaihdella tietokoneiden näytöillä, ja varsinkin käsinvärjätyissä langoissa jokainen vyyhti on uniikki. Tuotekuvaus on jatkuva prosessi, jota teemme niin usein kuin mahdollista. Jos langan väri mietityttää, autamme mielellämme vaikka lisäkuvia lähettämällä esim. Whatsapin kautta (0404874779).

Alaikäiset asiakkaat

Alle 18-vuotias saa tehdä itse pieniä ostoksia, mutta isompiin tilauksiin tarvitsee vanhempien suostumuksen. Yli 15-vuotias saa käyttää omia ansiotulojaan myös merkittäviin ostoksiin. Verkkokaupassa on mahdotonta valvoa näitä asioita, mutta jos oma alaikäinen huollettavasi on tehnyt luvatta merkittäviä ostoksia, ota yhteyttä mahdollisimman pian niin puramme kaupan toimituskuluja myöten. Alaikäiselle emme myy laskulla. Lasku-vaihtoehtojen käyttäminen edellyttää henkilötunnuksen antamista. 


Oliko saamasi tuote väärä tai vahingoittunut?

Jos tilauksesi mukana tullut tuote on väärä tai vahingoittunut tai tuotteita puuttuu, ilmoitathan siitä välittömästi meille sähköpostitse info@titityy.fi tai puhelimitse liikkeen aukioloaikoina 040 487 4779. Tarkistathan tilaamiesi tuotteiden kunnon heti paketin saavuttua. Jos tilaukseen on eksynyt vääriä tai viallisia tuotteita tai tuotteita puuttuu kokonaan, lähetämme korvaavat tuotteet ilman erillisiä kuluja sinulle.

 Jos paketti on vahingoittunut kuljetuksessa ja tuotteita puuttuu / tuotteet ovat vahingoittuneet, tee reklamaatio välittömästi paketin toimittajalle ja ilmoita siitä meille, mielellään heti noutaessasi/saadessasi paketin. Saat lopullisen korvauksen kuljetuksessa vahingoittuneesta tuotteesta paketin kuljettajan eli Postin tai Matkahuollon kautta. Vastuumme virheellisestä tuotteesta rajoittuu enimmillään asiakkaan tuotteesta maksamaan kauppahintaan.

Neuletarvikkeissa ilmenevät valmistusviat (vaihtopäiden kierteiden toimimattomuus, lohkeamat tms.) korvataan silloin, kun vika ilmenee alle 6 kk sisällä ostohetkestä (Knit Prolla poikkeava takuu 3 vuotta, ks. se erikseen). Korvaamme vain puikkosettien vialliset puikot.

Ota yhteyttä sähköpostitse info@titityy.fi saadaksesi ohjeet tuotteiden vaihtamiseen. Liitä viestin mukaan kuva viallisesta tuotteesta. Selvästi poikki katkenneita puikkoja/koukkuja takuu ei valitettavasti kata. Osa sukkapuikkoseteistä sisältää 6. puikon. Jos tällaisen sukkapuikkosetin yksi puikko on viallinen, sitä ei korvata, koska 6. puikko on mukana korvaamassa mahdollisia pienimpiä puikkoja koskevia vikoja.

Knit Pron tuotteet: Knit Pro lupaa tuotteilleen 3 vuoden takuun (ostopaikan ja -ajan pyydämme vahvistamaan esim. tilausvahvistuksella tai tilausajankohdalla). Seteistä korvataan vain viallinen puikko/koukku. Jos 6 sukkapuikon setin yksi puikko on viallinen, sitä ei korvata, koska 6. puikko on mukana korvaamassa mahdollisia pienimpiä puikkoja koskevia vikoja. Katkenneet puikot ja puikkokoon ilmaiseva valkoisen painatuksen kuluminen ei kuulu takuun piiriin.

ChiaoGoon tuotteilla on valmistusvirhetakuu 12 kuukautta ostohetkestä alkaen.

Loading...