Toimitusehdot

Verkkokaupan tuotteita myy Titityy Oy, y-tunnus 2520092-2 (ALV-numero FI25200922). Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 % tai 10 %. Toimituskulut eivät sisälly tuotteiden hintaan. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Tilaamisen yhteydessä sitoudut voimassa oleviin toimitusehtoihin, jotka koskevat kaikkia Titityyn verkkokaupasta toimitettuja tuotteita. Nämä ehdot ovat voimassa, ellemme sovi erikseen muita ehtoja kanssasi.

Tilauksen tekeminen

Tilausten tekeminen verkkokaupan kautta on helpoin ja nopein tapa! Pakkaamme ja lähetämme verkkokauppatilauksia maanantaista perjantaihin, ja paketteja lähtee kuljetukseen joka arkipäivä n. klo 14.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Voit halutessasi rekisteröityä Titityyn verkkokauppaan, jolloin pääset helposti katsomaan tilaustietojasi, seuraamaan tilausten kulkua ja palauttamaan tuotteita. Ilmoitathan aina puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi, jotta voimme lähettää sinulle tilausvahvistuksen ja toimitusilmoituksen seurantakoodeineen. Saapumisilmoituksen saat tekstiviestitse tai sähköpostitse. Asiakkaana vastaat, että tietosi ovat oikein ja ajantasaiset.

Jokainen tilaus lähetetään yhtenä lähetyksenä. Jos tilaus sisältää ennakkotilaustuotteita, tilaus odottaa kokonaisuudessaan lähettämistä, kunnes kaikki tilatut tuotteet ovat varastossa.

Voit tehdä tilauksen myös sähköpostitse (info@titityy.fi). Sähköpostitse ainoa maksutapa on ennakkolasku (laskutuslisä 5 €), ja tuotteet toimitetaan, kun lasku on maksettu ja maksu näkyy tilillämme (ks. tarkemmat maksuehdot Ennakkolasku-maksutavan kohdalta).

Tilaa kerralla tarpeeksi lankaa neuletyötäsi varten. Pyrimme aina pakkaamaan langat samasta värjäyserästä. Olemme tarvittaessa yhteydessä sähköpostiste eri eriä koskevissa asioissa.


Maksutavat

Voit maksaa tilauksesi helposti useilla eri maksutavoilla heti tilatessasi tai laskulla/osamaksulla, jolloin maksat vasta saatuasi tuotteet. Valitset maksutavan tilauslomakkeella, ja tilauksen vahvistamisen jälkeen siirryt maksamaan tilauksen.

PayPal


Voit maksaa tilauksesi helposti Paypalin kautta Paypal-tilillä tai maksukorteilla (ei vaadi Paypal-tiliä). PayPal-tilin avaaminen on helppoa ja ilmaista. Voidaksesi avata PayPal-tilin, tarvitset toimivan sähköpostiosoitteen sekä maksukortin tai pankkitilin. Siirry PayPalin sivuille ja klikkaa ”Sign Up” avataksesi tilin. PayPal tukee kaikkia yleisimpiä maksukortteja, myös Visa Electronia. Jos lisäät PayPaliin maksukorttisi, sinun ei tarvitse siirtää PayPaliin rahaa. PayPalia voi käyttää myös nettilompakkona, eli voit säilyttää siellä rahaa ja käyttää saldosta aina tarvittaessa.

Paytrail


Paytrailin kautta voit maksaa verkkopankeilla, maksukorteilla tai laskulla. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (y-tunnus 2122839-7) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail on osa Nets-perhettä, Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ei voi nähdä tietojasi. Paytrail kerää maksutapahtuman yhteydessä IP-osoitteen, maksutavan sekä maksuajankohdan. Lisää Paytrailin tietosuojaselosteesta voit lukea tästä.

Paytrail Oyj
y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet
Voit maksaa TitiTyyllä seuraavien pankkien kautta: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, Ålandsbanken.

Korttimaksut

Korttimaksuvaihtoehdot: Visa, MasterCard, American Express, Diners Club, JCB.

Lasku ja tililuotto

Huom! Laskuttaja on Collector Bank. Älä maksa ostostasi suoraan Titityyn tilille.

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla yhteistyössä Walley:n kanssa. Kun valitset maksutavaksi laskun ja sinulle myönnetään laskumahdollisuus, saat tilatut tavarat itsellesi ennen niiden maksamista.

Voit maksaa koko laskun summan kerralla tai, jos sinulle myönnetään mahdollisuus maksaa tililuotolla, jakaa maksun pienempiin osiin maksamalla vähintään laskulla näkyvän vähimmäissumman eräpäivään mennessä. Laskun osissa maksaminen edellyttää, että laskun saatuasi allekirjoitat luottosopimuksen Walley:n kanssa kirjautumalla Omille Sivuille osoitteessa my.walley.fi.

Kun valitset laskulla tai tililuotolla maksamisen, voit tehdä tilauksen ainoastaan väestörekisterissä olevaan vakituiseen osoitteeseesi. Sinun tulee olla vähintään 18-vuotias tilaushetkellä ja Walley tekee luottotietojesi tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Viivästyneistä maksuista veloitetaan lainmukaiset muistutusmaksut ja perintäkulut sekä korkoa viivästyneeltä ajalta.

Saat täydelliset ehdot ja tiedot Walley Laskusta ja Tililuotosta seuraavista linkeistä:

Yleiset lasku-, tililuotto- ja osamaksuehdot: https://cdn.walleypay.com/terms/Terms_FI.pdf

Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot

Lahjakortit/Alennuskoodit

Voit ostaa lahjakortteja TitiTyyn lankapuotiin liikkeestämme tai verkkokaupasta. Lahjakortit käytetään ostoskorissa.

Ennakkolasku

Laskutusmaksu 5 €
Jos edellä mainitut maksutavat eivät käy, ja haluat maksaa tilauksesi tilisiirrolla, tee tällöin tilaus sähköpostitse (tai puhelimitse, mutta suosittelemme sähköpostia, jotta tilauksestasi jää selvä merkki järjestelmäämme). Lähetämme ennakkolaskun sinulle sähköpostitse tai tarvittaessa postitse. Laskuun lisätään laskutuslisä 5 €.Varaamme tuotteita 14 vrk laskutuspäivästä. Tuotteet toimitetaan, kun maksu näkyy tilillämme. Huomioithan, että tarkistamme tilisiirrolla tulleita maksuja vain muutaman kerran viikossa, joten toimitusaika voi tästä johtuen olla pidempi. Jos haluat tuotteet pikaisesti, suosittelemme tekemään ja maksamaan tilauksen verkkokaupan kautta!

Maksu myymälässä

Voit maksaa verkkokauppatilauksen samalla, kun noudat sen myymälästä.  Maksamattomia tilauksia säilytetään 5 arkipäivää tilauksen tekohetkestä. Tämä jälkeen tilaus raukeaa ja tuote palautuu verkkokaupan saldoille.

Toimitus

Käsittelemme tilaukset 1-3 arkipäivässä, ja toimitukseen Suomessa menee 1-3 arkipäivää. Kiireellisinä verkkokaupan aikoina kuten jouluna tilausten käsittely ja toimitusaika saattavat pitkittyä.

Jokainen tilaus lähetetään yhtenä lähetyksenä. Jos tilaus sisältää ennakkotilaustuotteita, tilaus odottaa kokonaisuudessaan lähettämistä, kunnes kaikki tilatut tuotteet ovat varastossa.


ToimitustapaAlle 80 € tilausYli 80 € tilaus
Toimitus Matkahuollon noutopisteisiin3,99 €0 €
Toimitus Postin noutopisteisiin4,99 €0 €
DHL Ovelta ovelle -toimitus9,99 €9,99 €
Matkahuolto Kotijakelu9,99 €
9,99 €

2. lk kirje (alle 3 cm, max 400 g)

Nouto Titityyn myymälästä

3,99 €

0 €

0 €

0 €

Toimitus Matkahuollon noutopisteisiin (Matkahuolto Lähi-paketti)
3,99 €
Tilauksesi toimitetaan osoitettasi lähimpään tai valitsemaasi Matkahuoltoon, Matkahuolto-asiamiespisteeseen tai Matkahuollon Pakettipisteeseen (K-Marketit, R-kioskit, Tokmannit ja monet muut yritykset). Matkahuollon toimitusaika-arvio on 1-2 arkipäivää siitä, kun Matkahuolto rekisteröi paketin kuljetettavaksi. Saat tekstiviestin tai sähköpostin heti, kun tilaus on noudettavissa. Voit seurata paketin kulkua lähetystunnuksella osoitteessa matkahuolto.fi.

Huomaa, että valitsemasi noutopisteen postinumero voi poiketa omastasi, tai toimipisteesi ja alueesi postinumerosta - kyseessä ei siis ole virhe! 

Toimitus Postin noutopisteisiin (Postipaketti)
4,99 €

Kotimaan postipaketit toimitetaan haluamaasi Postin pakettiautomaattiin tai toimipisteeseen.  Postin toimitusaika-arvio on 1-2 arkipäivää siitä, kun Posti rekisteröi paketin kuljetettavaksi. Paketeille saat seurantatunnuksen sähköpostitse, ja tilauksen saapumisesta noutopisteeseen ilmoitetaan tekstiviestitse/sähköpostitse. Pakettia säilytetään noutopisteessä 7 vrk sen saapumisesta. Jos Posti ei voi toimittaa valitsemaasi noutopisteeseen Posti ohjaa sen lähimpään toiseen noutopisteeseen.

Huomaa, että valitsemasi noutopisteen postinumero voi poiketa omastasi, tai toimipisteesi ja alueesi postinumerosta - kyseessä ei siis ole virhe!

Matkahuolto Kotijakelu

9,99 €

Voit tilata lähetyksen suoraan kotiovellesi. Lähetys on perillä lähes poikkeuksetta seuraavana työpäivänä lähetyspäivästä.

Postin kotiinkuljetus

9,99 €

Voit tilata lähetyksen suoraan kotiovellesi. Lähetys on perillä lähes poikkeuksetta seuraavana työpäivänä lähetyspäivästä.

DHL Express Domestic (Ovelta ovelle -toimitus) 

9,99 €

Voit tilata Ovelta ovelle -lähetyksen kotiin tai vaikka työpaikallesi, tai valita toimituspaikaksi yhden DHL:n monista noutopisteistä. On Demand -palvelulla ohjaat paketin haluamaasi noutopaikkaan, ja lähetys on perillä lähes poikkeuksetta seuraavana työpäivänä lähetyspäivästä.

2. lk kirjetoimitus (huom! toimitusaika alk. 4 arkipäivää)

3,99 €

Osalle tuotteista on mahdollista valita 2. lk kirjetoimitus. Verkkokauppa tarjoaa kirjetoimitustapaa vain, jos se on mahdollinen. Paketin paksuuden on oltava alle 3 cm pakkaamisen jälkeen, joten siksi esim. langat eivät mahdu kirjeeseen.

2. lk kirjeiden arvioitu toimitusaika on yleensä 4 arkipäivää siitä päivästä, kun kirje on otettu postin kuljetukseen. HUOM! Alueesi postin lajittelupaikasta ja jakelupäivistä johtuen toimitusaika voi olla arviotamme pidempi. Valitse pakettitoimitus, kun haluat tilauksen nopeasti perille.

Kirjeitä ei voi seurata lähetystunnuksella, vaan ne toimitetaan suoraan postilaatikkoon tai noudettavaksi lähipostistasi.

Nouto Titityyn myymälästä
0€
Tilaa tuotteet verkkokaupasta ja nouda ne myymälästämme Jyväskylästä. Tilauksen voi noutaa saatuasi sähköpostitse ilmoituksen, että tilaus on noudettavissa. 
Lue toimintaohje ja noutoajat täältä!


Teemme parhaamme, että tilauksesi lähtee pian kuljetukseen!

Me Titityyllä teemme kaikkemme, että tilauksesi käsitellään ja lähetetään mahdollisimman pian. Lähtövalmiit paketit noudetaan meiltä arkipäivisin n. klo 14, ja jos saat toimitusilmoituksen meiltä ennen sitä, pakettisi mitä todennäköisimmin ehtii tuon päivän kuljetukseen. Tilaukset ovat perillä toimitustavasta riippuen tavallisesti 1-3 arkipäivän kuluttua lähetyspäivästä, paketit usein jo toimitusta seuraavana päivänä! 

Viikonlopun jäljiltä saattaa tilauksissa olla hiukan ruuhkaa, ja käsittelemme viikonlopun tilaukset tilausjärjestyksessä.

Titityy ei vastaa mahdollisista kuljetusliikkeestä johtuvista viivästyksistä paketin toimituksessa. Huomioithan, että esim. noutopisteiden ruuhkautumisen takia kuljetusliike saattaa muuttaa paketin noutopistettä.

Matkahuolton koronatiedotteet: 

https://www.matkahuolto.fi/news/peruuntuuko-matka-huolettaako-paketin-kulku-nain-olemme-varautuneet

Postin koronatiedotteet: 

https://posti.fi/korona

https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/korona-kysymyksia-ja-vastauksia

https://www.posti.fi/business-news/tiedotteet/2020/20200401_posti_varautunut_koronan_leviamiseen.html

Lisätietokenttään kirjoitettamasi viesti käsitellään erikseen, joten lisätiedollisen tilauksen käsittelyaika on tavallista pidempi.

Kun tilauksesta puuttuu jotain, olemme sinuun yhteyksissä pääasiassa sähköpostitse. Rekisteröitynä asiakkaana näet tilauksen statuksen verkkokaupassa.

Joskus tilaamaasi lankaa ei ole saatavilla koko määrää samasta värierästä. Merkitsemme tiedon eri värjäyserästä tilauksen mukana tulevaan pakkauslistaan. Jos ero erien välillä on iso, pyrimme ilmoittamaan tästä ennen tilauksen toimittamista. Älä huoli, vaikka tilauksessasi on eri värjäyseriä - voit raidoittaa erän vaihtokohtaa 1-2 krs välein mahdollisen värieron häivyttämiseksi tai käyttää eri erän langat vaikka hihansuihin. Jos sinulla on värierätoive voit ilmoittaa siitä tilauksen lisätietokentässä tilausta tehdessäsi. Huomaa kuitenkin, että tämä lisää tilauksen käsittelyaikaa.

Tuotteet pakataan mahdollisimman tiiviisti ekologisista syistä.
Vältä leikkaamasta paketteja auki saksilla etteivät pakkauksessa olevat tuotteet vahingoitu! Puiset puikot toimitetaan pahvikuorissa, tai tilauksen sisältäessä muita tuotteita pakattuna pahvia vasten.

Unohtuiko tilauksestasi jotain tai haluatko tehdä lisätilauksen?

Voimme yhdistellä useampia tilauksia, jos aiempaa tilaustasi ei ole vielä postitettu. Jos olet saanut tilauksestasi toimitusvahvistuksen samaan tilaukseen ei voi enää lisätä tuotteita. Kun varsinainen tilaus ja lisätilaus on toimitettu saat lisätilauksesta automaattisen noutoviestin mutta voit jättää sen huomiotta. Huomaa, että mikäli tilauksessasi on lisätietoja, tilauksen käsittelyaika pitenee.

Noutamatta jätetyn tilauksen uudelleenlähetys

Posti ja Matkahuolto säilyttävät lähetyksiä yleensä viikon. Jos pakettisi palautuu meille noutamatta, ja haluat sille uuden postituksen, veloitamme siitä uudet, täysimääräiset postikulut sekä 0,1 euron lisämaksun.

Ennakkotilaukset

Jokainen tilaus lähetetään yhtenä lähetyksenä. Jos tilaus sisältää ennakkotilaustuotteita, tilaus odottaa kokonaisuudessaan lähettämistä, kunnes kaikki tilatut tuotteet ovat varastossa.

Palautus

Titityyltä tilatuilla tuotteilla on 30 päivän palautusoikeus tilauksen noutohetkestä. Kauppa on peruttava kirjallisesti eli tee palautusilmoitus sähköpostitse info@titityy.fi

Palauttaminen on ilmaista, kun palautus tehdään palautusehtojemme mukaisesti. Voit tehdä yhden palautuksen tilausta kohti: Voit palauttaa osan tuotteista tai kaikki tuotteet. Tuotteet tulee palauttaa samalla toimitustavalla,j jota käytit tilaamiseen (Matkahuolto tai Posti). DHL-toimitustavalla tilatut tuotteet palautetaan Matkahuollon ohjeiden mukaan. Titityy ei vastaanota postiennakolla tehtyjä palautuksia. Asiakas vastaa näiden ehtojen vastaisesti tehdyn palautuksen aiheuttamista toimitus- ja käsittelykuluista. 

Lataa tästä asiakaspalautuslomake, josta löydät palautusohjeet.

Kun palautat tuotteita, tarkistamme mahdolliset alennukset ja edut, kuten paljousalennukset ja toimituskuluedut. Huomioithan, että ilmaisen toimituksen raja on yleensä 80 € ja kampanja-aikoina mahdollisesti matalampi. Jos tilauksesi arvo jää palautuksen jälkeen alle ilmaisen toimituksen rajan, tilaukselle lisätään toimituskulu toimitustapasi mukaan. Myös jos palautat osan tuotteista, hyvitämme vain palautettavien tuotteiden hinnan.

Palautuksen hyvityksen hoidamme Paytrailin tai Paypalin kautta maksutavan mukaisesti, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Pyydämme säilyttämään kaikki asiakaspalautukseen liittyvät asiakirjat huolellisesti, kunnes olet saanut meiltä tiedon palautuksen vastaanottamisesta.

Palauta vain avaamattomia, kokeilemattomia ja ehjiä tuotteita. Maksuton palautusoikeus koskee vain myyntikelpoisia, ehjänä perille saapuneita palautettavia tuotteita. Langoissa vyötteiden tulee olla paikoillaan ja vyyhtien/kerien ehjiä, muissa tarvikkeissa pakkauksen on oltava myyntikunnosssa. Tilauksen pakkausmateriaali, esim. kuplamuovi tai pakkauspaperi ei ole edellä mainittu pakkaus. Jos palautettua tuotetta on vastoin asiakkaan huolenpitovelvollisuutta käytetty, Titityyllä on oikeus periä tuotteen arvonalennus aina täyteen hintaan asti sekä lisäksi palautuskulut.

Palautusoikeus ei koske juuri sinulle räätälöityjä erikoistilauksia eikä ennakkotilauksia (langat tai värit, joita muuten ei ole valikoimassa, suuret määrät tiettyä tuotetta), asiakkaan pyynnöstä valmiiksi kerittyjä lankoja, tuotepaketteja, sähköisiä neuleohjeita (pdf), kursseja eikä lankaklubeja. 


Palautus Postiin

Jos olet tilannut tuotteet postitse, voit palauttaa ne posteihin tai siihen automaattiin, josta noudit paketin (käytä tällöin koodia, jonka sait ennen noutoa tekstiviestitse).


Palautus Matkahuoltoon

Jos olet tilannut tuotteet Matkahuollon kautta, voit palauttaa ne Matkahuollon asiointipisteisiin. Jos haluat palauttaa Matkahuollon automaattiin, josta noudit paketin, sinun tulee olla yhteydessä meihin, jotta voimme lähettää sinulle asiakaspalautusosoitekortin, joka täytyy tulosta paketin päälle.


Tuotteiden vaihtaminen
Tuotteilla ei ole vaihto-oikeutta, mutta voit palauttaa tilauksesi tuotteita em. palautusehtojen mukaisesti 30 pv sisällä ja tilata uudet tuotteet tilalle verkkokaupasta normaalisti.


Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus

Toimipaikasta palautuva, asiakkaan noutamatta jättämä paketti, josta ei ole tehty palautusilmoitusta ei ole palautus. Noutamattomista paketeista aiheutuu meille huomattavia kuluja. Lain nojalla (1211/2013) pidätämme oikeuden vähentää palautuskustannukset asiakkaalle hyvitettävästä summasta.


Titityyllä on oman harkintansa mukaan oikeus evätä asiakkaalta ilmainen toimitus ja palautus, peruuttaa asiakkaan tekemä tilaus tai tarvittaessa sulkea asiakastili ilman eri ilmoitusta toistaiseksi tai kokonaan. Yleisin syy lähetys-ja palautuskustannuksien perintään on asiakastilin huomattavan suuri asiakaspalautuksien määrä.


Virheelliset osoitetiedot tai väärä puhelinnumero

Asiakkaan tilauksensa yhteydessä antamien virheellisten osoitetietojen tai virheellisen puhelinnumeron vuoksi palautuneet lähetykset eivät oikeuta maksuttomaan palauttamiseen. Tarkasta huolellisesti tilauksen yhteydessä antamasi tiedot jotta tilaus saapuu perille; osoitetiedot ja etenkin pakettiautomaattilähetyksien osalta antamasi puhelinnumero. Kirjoitusvirhe on virhe, mikäli se aiheuttaa lähetyksen palautumisen lähettäjälle.


Kaikki tuotteet ovat saatavilla verkkokaupasta. Näet tuotteiden saatavuustiedot ja varastossa olevan määrän verkkokaupan tuotteesta. Mikäli kuitenkin jostain syystä tuotetta ei ole tarjoamme sinulle puuttuvan tuotteen tilalle korvaavia, samanhintaisia tuotteita tai hyvitämme rahat sinulle. Jos emme tavoita sinua yhteydenotosta huolimatta, lähetämme tilauksesi ilman puuttuvia tuotteita. Teemme kaikkemme, jotta ostokokemuksesi on mukava – saamme myös itse hyvän mielen jokaisesta lähetetystä tilauksesta ja tyytyväisestä asiakkaasta!

Tuotekuvaukset ja -kuvat ovat meille todella tärkeitä. Olemme valinneet lankojen kuvat niin, että ne kuvaavat lankaa ja sen väriä mahdollisimman tarkasti. Värit ja niiden sävyt saattavat vaihdella tietokoneiden näytöillä, ja varsinkin käsinvärjätyissä langoissa jokainen vyyhti on uniikki. Tuotekuvaus on jatkuva prosessi, jota teemme niin usein kuin mahdollista. Jos langan väri mietityttää, autamme mielellämme vaikka lisäkuvia lähettämällä esim. Whatsapin kautta (0404874779).

Alaikäiset asiakkaat

Alle 18-vuotias saa tehdä itse pieniä ostoksia, mutta isompiin tilauksiin tarvitsee vanhempien suostumuksen. Yli 15-vuotias saa käyttää omia ansiotulojaan myös merkittäviin ostoksiin. Verkkokaupassa on mahdotonta valvoa näitä asioita, mutta jos oma alaikäinen huollettavasi on tehnyt luvatta merkittäviä ostoksia, ota yhteyttä mahdollisimman pian niin puramme kaupan toimituskuluja myöten. Alaikäiselle emme myy laskulla. Lasku-vaihtoehtojen käyttäminen edellyttää henkilötunnuksen antamista. 


Oliko saamasi tuote väärä tai vahingoittunut?

Jos tilauksesi mukana tullut tuote on väärä tai vahingoittunut tai tuotteita puuttuu, ilmoitathan siitä välittömästi meille sähköpostitse info@titityy.fi tai puhelimitse liikkeen aukioloaikoina 040 487 4779. Tarkistathan tilaamiesi tuotteiden kunnon heti paketin saavuttua. Jos tilaukseen on eksynyt vääriä tai viallisia tuotteita tai tuotteita puuttuu kokonaan, lähetämme korvaavat tuotteet ilman erillisiä kuluja sinulle.

 Jos paketti on vahingoittunut kuljetuksessa ja tuotteita puuttuu / tuotteet ovat vahingoittuneet, tee reklamaatio välittömästi paketin toimittajalle ja ilmoita siitä meille, mielellään heti noutaessasi/saadessasi paketin. Saat lopullisen korvauksen kuljetuksessa vahingoittuneesta tuotteesta paketin kuljettajan eli Postin tai Matkahuollon kautta. Vastuumme virheellisestä tuotteesta rajoittuu enimmillään asiakkaan tuotteesta maksamaan kauppahintaan.


Puikko- ja koukkureklamaatiot

KnitPron puikoissa ja koukuissa ilmenevät valmistusviat (vaihtopäiden kierteiden toimimattomuus, lohkeamat tms.) korvataan silloin, kun vika ilmenee alle 6 kk sisällä ostohetkestä (Knit Prolla poikkeava takuu 3 vuotta, ks. se erikseen). Korvaamme vain settien vialliset puikot. Ota yhteyttä sähköpostitse info@titityy.fi saadaksesi ohjeet tuotteiden vaihtamiseen. Ilmoitathan samalla, milloin olet puikot ostanut, jotta löydämme tilauksesi helpoiten. Liitä viestin mukaan kuva viallisesta puikosta. Selvästi poikki katkenneita puikkoja/koukkuja takuu ei valitettavasti kata. Osa sukkapuikkoseteistä sisältää 6. puikon. Jos tällaisen sukkapuikkosetin yksi puikko on viallinen, sitä ei korvata, koska 6. puikko on mukana korvaamassa mahdollisia pienimpiä puikkoja koskevia vikoja.Knit Pron tuotteet: Knit Pro lupaa tuotteilleen 3 vuoden takuun (ostopaikan ja -ajan pyydämme vahvistamaan esim. tilausvahvistuksella tai tilausajankohdalla). Seteistä korvataan vain viallinen puikko/koukku. Jos 6 sukkapuikon setin yksi puikko on viallinen, sitä ei korvata, koska 6. puikko on mukana korvaamassa mahdollisia pienimpiä puikkoja koskevia vikoja. Katkenneet puikot ja puikkokoon ilmaiseva valkoisen painatuksen kuluminen ei kuulu takuun piiriin.

ChiaoGoon tuotteilla on valmistusvirhetakuu 12 kuukautta ostohetkestä alkaen.

Loading...